Hej...
Lige lidt forskelligt...
Min hest kan til tider være som din.
Jeg ville, som allerede skrevet, tjekke foderplanen? Giv den noget godt organisk foder, som ikke er proppet med energi.
Rid din hest meget varierende også selvom, du rider dressur hver dag - tænk et slags program hver gang inden, mens du skridter varm, hvor det så er vigtigt at trave, galopere, trave, galopere med en masse forskellige øvelser.
Sørg for, at din hyp har nogle at "pøle" med på folden.
Og evt. giv den noget at lege med i boksen, nu når den ikke går mere ude.
Jeg håber, at det var til lidt hjælp...