Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

point
Forfatter: 
Dato:  19-11-2002 22:43
Jeg har lige været til distriktsstævne i weekenden og jeg blev nr. 6 i en la2, får man nogen point for det? Der var 32 med og 8 placeringer.
0
0
Svar på denne tråd

Re: point
Forfatter: 
Dato:  19-11-2002 23:31
Jeg har også lige et spørgsmål omkring point. Jeg har fået en placering i LB1 til et distriktsstævne (en 6. plads). Får man nogen point for det??

Ikke fordi point betyder så meget, men jeg er bare nysgerrrig.

Jeg regner nu ikke med at ha' fået et point, da sværhedsgraden jo er meget lav.

Kærlig hilsen
Janne!

- Take time to say "I'm sorry," "Please forgive me," "Thank you" or "It's ok." If tomorrow never comes, you'll have no regrets about today >o<
0
0
Svar på denne tråd

Janne
Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 08:23

Jeg husker ikke lige reglerne for 6.pladser i La2, men til Janne kan jeg sige, at det først er La klasserne der giver point.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Janne
Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 08:50
gå ind på www.rideforbund.dk.. der er en tabel over de enkelte klasser og hvad de giver af ponmit.. jeg kan desværre kun pointén for springning i hovedet.

Tabellen står og i alm. bestemmelser i dit reglement.. som du jo har når du rider c-stævner

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 09:30
Til Nulle
Du får 1 point for din 6. plads i LA2 distrktstævne, da LA2 er sværhedsgrad 2.

Mange hilsner Hanne:-D:-D
Og husk: Der er intet, der er så skidt, at du ikke kan glæde dig over, at det ikke skete for dig!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 12:10
Det kommer jo an på om det er pony eller hest

Hos Pony starter man med point fra LB i dressur
Hos hest ved LA(i) "en bortcensureret FYNBO" (i)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 12:20
Jeg gik ud fra at det var hest ?!
Mange hilsner Hanne:-D:-D
Og husk: Der er intet, der er så skidt, at du ikke kan glæde dig over, at det ikke skete for dig!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 12:48
Nej det menes jeg ikke.. men når du har fået en placering kan det godt være du har fået et eller to point......
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 12:57
Jeg vil lige tilføje at jeg rider hest. Så I har nok ret i, at jeg ingen point har fået.

Det betyder heller ikke noget overhovedet, jeg var bare lidt nysgerrig.

Kærlig hilsen
Janne!

- Take time to say "I'm sorry," "Please forgive me," "Thank you" or "It's ok." If tomorrow never comes, you'll have no regrets about today >o<
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 21:01
Lige en kommentar til point. Jeg ved godt det er dressur vi har snakket om, men...
Jeg sad og snakkede med en springdommer den anden dag. Hun fortalte at man hvis man rider fejlfrit i en U-klasse får point som hvis man havde vundet den. dvs at man kan få 5 point for at ride fejlfrit i en uLb. jeg undrer mig.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 22:29
Tak for svarene, jeg prøver lig rideforbundets hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Line_Tempo
Forfatter: 
Dato:  20-11-2002 23:19
Ja du har helt ret. I springning skal du blot ride fejlfrit i en U-klasse, og så får du samme point, som hvis du havde vundet en "almindelig" klasse af samme type. Altså i ULB får du 5 point osv.

Men i heste springning er det jo meget sjældent at man bruger point til noget, så derfor betyder det ikke rigtig noget.

Venlig hilsen
Janne!- Take time to say "I'm sorry," "Please forgive me," "Thank you" or "It's ok." If tomorrow never comes, you'll have no regrets about today >o<
0
0
Svar på denne tråd

Re: Line_Tempo
Forfatter: 
Dato:  21-11-2002 10:15
En U-LA endda hele 10 points!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider