Hvorfor har du reddet med en sådan?
Eller hvorfor gør du det nu?
Jeg har set rigtig mange tøser ride rundt med sådan en, også de (grimme) uægte i teddy/plys som bliver trykket fladt.
Jeg rider selv en med en Christ lammepad, da jeg har en unghest. Det gør at det er rigtig svært at få sadlen til passe (lige nu) Han har jo ikke sat muskler endnu og er kun blevet reddet en måned.
Bommen passer, men der mangler lige lidt fyld, den flabber lidt op bagpå.
Men da hesten er så ung og jo får muskler nu her hvor han bliver reddet, synes jeg at løsningen med en lammepad var fin indtil han satte lidt muskler.
Jeg ser mange ride med sådan en, jeg synes det er forkert at det efterhånden er blevet et modeflip, for de piger ved jo ikke at for meget fyld mellem sadel og hest kan få sadlen til at dreje.
PS. gider ikke på hører på at jeg BARE skal ofre penge på en ordenlig sadlen.:)
Men hvorfor bruger du en? hvorfor ikke?