Jeg glemte måske lige at sige at det er ikke fordi han har ondt eller ligende. Han er tjekket hos dyrlægen (Med hensyn til tandspiser), sadel som passer (ryg og sadel tjekket af sadelmager) og jeg har snakket med min ridelærer og mor som har redet i 30 år og jeg har selv redet alle mine 15 år.
Det er selvfølgelig skønt at han er glad, men det er problematisk at han smider mig af, tydeligvis ikke med vilje. Han plejer at kigge forundret på mig når jeg sidder på jorden og kigger ondt på ham;) Men her for nyelig røg jeg af (jeg skal måske lige sige at jeg det for det meste forgår i skoven hvor jeg også rider mest) og jeg ved ikke hvad der gik af ham. Han bukker først en gang, hvor jeg stod af, og så en gang til og så løb han. Væk fra mig og min veninde som også var til hest. Han galopperede gennem skoven med mig løbende efter og stoppede først ude på en pløjemark. Her stoppede han så op og så lidt betuttet ud. Jeg havde ingen problemer med at fange ham og sætte mig op igen og ride videre. Selvom han lige havde galopperet et ret godt stykke gennem skovbund, var han træt, men jeg ville ikke havde haft nogle problemer med at sætte ham i galop (hvilke jeg så ikke gjorder) og han kunne sagtens havde fundet på at bukke igen.