Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Spansk skridt
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 17:32

Heeeeei Alle ænder. GG

Hvordan kan man få en hest til at ride spansk skridt når man sidder på den og når man står ved siden af den. Evt. En lille vejledning.



Kærlig hilsen Anja.. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er nogle
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 19:56

Humor er, når man trods alt ler.


Medlem af DÅHM syd


Undervis. tilbydes, se præs.


www.hammelev.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Spanske Skridt..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 21:21

Min hest kan godt.

Jeg startede fra jorden. Jeg kan ikke rigtig fortælle dig hvordan jeg gjorde, men pluselig så kom det bare.


Jeg kigget meget på Ditte Sommer herinde fra, det hun laver er super, så prøv at kigge på hendes præs.


Kærlig Hilsen Camilla

Ejer af araber hoppe

- til døden os skiller


0
0
Svar på denne tråd
 
 nu har det
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 11:16

Nu har spanske skridt jo ikke noget at gøre med klassisk ridning at gøre. Det er et cirkus triks


Henrik

0
0
Svar på denne tråd
 
 Henrik....
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 14:08
Ja, og nu må man ikke lære sin hest cirkustrick, eller hvad? Ingen har nævnt noget om at bruge det ved klassisk ridning.

Marie-Louise
0
0
Svar på denne tråd
 
 jo det
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:44

Jo det må man godt, men den var skrevet under klassisk indlæg.


Det var som bare derfor jeg skrev det. Man må lærer sin hest lige hvad man har lyst, det gør ikke min hverdag dårligere eller bedre.


Henrik

0
0
Svar på denne tråd
 
 Henrik
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 23:10

Halle - hvis du kigger godt efter i trådstarters overskrift, så har moderationen flyttet indlægget fra et eller andet forum, hvor tråden åbenbart oprindeligt fejlagtigt var oprettet.


I forbindelse med sådan en flytning af en tråd er det moderationen der vælger, hvilket type indlæg tråden skal flyttes ind under. Så i dette tilfælde har moderationen valgt "klassisk" og altså ikke trådstarter...


Mvh

Line





Frelst... heldigvis ;-)


Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd
 
 ahh ok
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 06:43

ahh okay det var jeg ikke klar over. Undskyld Anja hvis Du har taget det ilde op. Har Du fået lært de spanske skridt fra ryggen?


Henrik

0
0
Svar på denne tråd
 
 Med lidt god vilje...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 17:01

....kan man vel sige, at det er "Spansk Klassisk"

0
0
Svar på denne tråd
 
 er der nogle
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 00:25

der bruger samme kommando når de beder og benet frem, som når de renser hove?? man løfter jo i begge dele benet op fra jorden, men beder om stræk ved de spanske skridt....


Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider