Det er godt nok et meget grundigt program du har lagt der. Man kan se du virkelig har tænkt meget over tingene. 
Jeg har 2 kommentarer. Jeg syntes det er meget at starte ud med 20 min skridt. Jeg ville nok starte med uge 1 : 5 min skridt i 3 dage, så 10 min skridt i 3 dage og så 20 min i tre dage og så ellers følge dit program.
Til sidst i planen hvor du også traver og galoperer, her ved jeg godt at hesten skulle være næsten rask, men jeg ville nok ændre på skridten, så du skridter 10 min til start, 10 min i midten og igen 10 min til slut.
Og så håber jeg faktisk at du har mulighed for at komme ud også, ellers tror jeg i kommer til at kede jer rigtig meget 
Til slut, så husk hvad du laver i de forskellige gangarter, for mange små volter osv. er jo også en belastning for senerne, så derfor vil jeg råde dig til også at tænke på hvad du skal lave, mens du traver-skridter osv.
Held og lykke med det hele.