Hej har ladet mig fortælle engang at koldblodshesten(generelt) ikke tåler at få pulsen særlig meget op??? passer det? da jeg til daglig ikke har med dem at gøre kan jeg desværre ikke lige gennemskue om det er sandt eller skrøne? håber nogle kan svare mig på dette? handler om at en shire muligvis for en periode skal gå lidt voltigering,skridten er jo ikke noget problem,men skal jo også galopere noget tid af gangen ???? /
Ok,mange tak jep, konditionen skal være ok,så indtil da vil der selvfølgelig blive taget hensyn til hvad han kan holde til... synes bare det lød mærkeligt at så stor og stærk en hest ikke skulle kunne tåle at få pulsen op som almindelige rideheste,for de er da alligevel beregnet til noget tungere arbejde måske ikke intensivt på samme måde,men må da stadig få pulsen op hvis de f.eks trak vogne eller lign.?