Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

træning af koldblodshest??
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:24

Hej har ladet mig fortælle engang at koldblodshesten(generelt) ikke tåler at få pulsen særlig meget op??? passer det? da jeg til daglig ikke har med dem at gøre kan jeg desværre ikke lige gennemskue om det er sandt eller skrøne? håber nogle kan svare mig på dette? handler om at en shire muligvis for en periode skal gå lidt voltigering,skridten er jo ikke noget problem,men skal jo også galopere noget tid af gangen ???? :o/

0
0
Svar på denne tråd

I Sverige og Norge
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 09:19

går de travløb over almindelige distancer og de får pulsen meget op.

Vi har en svensk koldblodstraver og han kan trave fra de andre almindelige heste når de galopperer - så han får høj puls.

Men selvfølgelig skal konditionen være bygget op.

Eva

Hjemmeside: http://www.topshoej-stutteri.dk

Opstaldning tilbydes, ridehus og optimal fodring.

Sælges :
*yndig dansende lipizzanerplag
*stor, sød varmblodsplag e. H. Happy Hero og M +mor
0
0
Svar på denne tråd

træning
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 20:59

Ok,mange tak jep, konditionen skal være ok,så indtil da vil der selvfølgelig blive taget hensyn til hvad han kan holde til... synes bare det lød mærkeligt at så stor og stærk en hest ikke skulle kunne tåle at få pulsen op som almindelige rideheste,for de er da alligevel beregnet til noget tungere arbejde måske ikke intensivt på samme måde,men må da stadig få pulsen op hvis de f.eks trak vogne eller lign.?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider