Jeg har jo noget der hedder lumbal Scheuermann..Det vil sige sådan en ekstra krumning på den nederste del på ryggraden, som gør at jeg har meget svært ved at sidde rank op + at det gør helvedes ondt hver hver eneste dag.. Især her i den kolde tid..
Men det har jeg forholdsvis styr på, laver øvelser hver morgen og aften + går med ekstra varmt tøj, for ikke at blive kølet for meget ned..
Har i hvert tilfælde fået at vide at jeg sidder rigtig pønt i forhold til det 
Synes bare at det er så spøjst med den der ene side.. Altså når jeg f.eks vil lave anspring og flytter mit ene ben en smule frem, kan jeg ikke rigtig selv bestemme hvor meget jeg vil flytte det.. Som om at jeg ikke har 100% kontrol over det..
Og det er meget irriterende når man er perfektionist 