Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Erfaring med læderbid?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 16:52

Hej i stuerne og glædelig jul.


Jeg kunne bare godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med læderbid. Og kender I andre steder man kan købe det end på www.krikken.dk ?


Kat 1


0
0
Svar på denne tråd
 
 Aldrig hørt om det før..
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 17:34

... og kan heller ikke finde det på deres side under bid?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næ...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 19:21

... har aldrig hørt om det før, men her er link:


krikken.dk/catalog/ product_info.php?products_id=675


Tine


Hestens Urtehave


Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind


Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn




0
0
Svar på denne tråd
 
 æadøhgøn.-ea
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 21:48

Ja vi brugte det til unghestene da det er et meget blødt bid.





Med venlig hilsen Laila


Kan man tabe noget man ikke kan have mellem hænderne??


Varmblodsvallak til salg, Mor: Cheri FF: May Sherif MF: Rambo se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billede?
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 11:19

Nogen der har et billede? Kan slet ikke forestille mig hvordan det ser ud..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Supergodt
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 13:33

jeg bruger det også til unghestene...

Det er bare et udelt læderbid.


Eva


Hjemmeside: http://www.topshoej-stutteri.dk

Opstaldning tilbydes, ridehus og optimal fodring.

Sælges :
*yndig dansende lipizzanerplag
*stor, sød varmblodsplag e. H. Happy Hero og M +mor
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg googlede det lige..
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 17:05

Og fandt det her billede:


Venlig hilsen
Yamit


" Horses are just like potatochips - one isn't enough" ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mn -k,lkmø
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:11

hmm det vi brugte var ikke med de der i siden, det var bare et fladt stykke tykt læder...





Med venlig hilsen Laila


Kan man tabe noget man ikke kan have mellem hænderne??


Varmblodsvallak til salg, Mor: Cheri FF: May Sherif MF: Rambo se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 cirkel
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 02:06

Tror de der "spidser" i siden er cirkler..

Så det fungere som en muffebid? (tror jeg det hedder???)




Curiosity killed the cat, and satisfaction brought it back...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan en her
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:11

www.lipizzan.dk


"The knowledge of the nature of the horse is one of the first foundations of the art of riding it, and every horseman must make it his principal study."

Francois Robichon de la Gueriniere

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider