Jeg havde selv kæmpe problemer med min pony da hun var 2 år, hun var super strid, stejlede og sparkede ud, ville ikke gå nogen gange når hun skulle trækkes, osv osv, jeg kørte tit hjem med tårer i øjnene, og overvejede 1000 gange at sælge krikken, jeg fik så lagt trense på, og stejleriet holdt op, men der var stadig andre problemer, jeg prøvede alt muligt, join up, andre former for jordarbejde, fik hjælp af en anden i stalden og det var super godt, det gik stille og roligt i sig selv.
Idag når jeg ser tilbage kan jeg godt se grunden til problemerne, ator mangel på fold (kun 2 timer dagligt 5 x ugen) slet ikke nok til en plag - eller andre heste!
Plus min mangel på viden omkring træning, jeg har været sjusket med mine signaler osv, og ja det var så udslaget.
Men flot du anerkendte dit problem, jeg håber du får en sæd hest hjem som du igen kan håndtere, vil du skrive over PB hvor hesten er kommet hen?
Mvh Sandra