Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 boots???
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 12:28

hej ved ikke lige om det her er endt det rigtige sted, men nu kommer det altså..

jeg har en hest med ekstremt smmå hove, og meget let til kolik.

dette betyder at hun ikke bare kan stå stille indtil hoven er vokset ud igen. derfor havde jeg tænkt på at købe nogle hel-boots til hende.


her er så mit spørgsmål, er der nogen der har nogen erfaringer med det? har hørt noget om en der fik åbent kødsår af det?


take it isi

islænder med papir,

men uden tølt..!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har selv
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 19:32

lige købt boots til min hest, men de er nøje målt korekt op til min hest..

Jeg er p.t. igang med at vænne hende til at ha dem på, og det gør jeg ved at lade hende ha dem på ca. 15-20 min. om dagen mens jeg er ved at genoptræne hendes ryg..

Kødsår får de jo kun hvis de ikke er nøje tilpasset, eller hvis man bare smider dem på hesten fra den ene dag til den anden, og lader dem stå med dem "fuld tid" med med det samme..

Jeg ville nu ikke lade min hest ha dem på når hun ikke var ude og ride.. På folden er hun 100 % barfods hest..

Og nej, jeg tror faktisk ikke det her er det rigtige sted at oprette denne tråd



Mette & Miss I´Will



Nok har den der nøjes..






0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider