Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Huden glider
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 18:02

Ja Det er meget mærkeligt, som om han har for meget hud.

Sadlen ligger perfekt, men den ligger ikke rigtig fast..

eller det gør den jo, det er huden som er løs..


når jeg sidder i den kan jeg vippe fra side til side.. huden glider simpelthen,,,

Jeg kan også glide med hans hud når han ingen sadel har på...


nogle som har prøvet lign?


kan lige sætte et billed ind af ham, og hans "løse hud" hehe


mvh Birgitte


sadlen er en Kentaur Olymp fit 3.




Dejlig Landejendom

Indflytningsklar hovedhus

Nyrenoveret stald med 4 store bokse

8850 Bjerringbro

Bjerringhede 22


Se meget mere på

http://www.home.dk/sag/62110038


0
0
Svar på denne tråd
 
 virkelig ingen
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 10:42

er der virkelig ingen råd ???


Dejlig Landejendom

Indflytningsklar hovedhus

Nyrenoveret stald med 4 store bokse

8850 Bjerringbro

Bjerringhede 22


Se meget mere på

http://www.home.dk/sag/62110038


0
0
Svar på denne tråd
 
  hmm...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 13:04

Du vil altid kunne rokke sadlen frem og tilbage det tyder ikke på hverken for meget eller for lidt hud.


Tag fat om dit eget håndled og se hvor elastisk huden er.


Hvis sadlen ikke føles stabil er det fordi den ikke passer hesten optimalt og så er den ikke længere




Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være


Bitches
have more fun
En af tosserne

Gelenegle laves.










0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit råd er...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 22:24

Mit råd er en professionel sadelmager...


Hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd
 
 super sød hest!!
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 22:52

men jeg vil nok også mene at du skal få tjekket sadlen... huden kan altid give sig lidt


Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider