Ja Det er meget mærkeligt, som om han har for meget hud.
Sadlen ligger perfekt, men den ligger ikke rigtig fast..
eller det gør den jo, det er huden som er løs..
når jeg sidder i den kan jeg vippe fra side til side.. huden glider simpelthen,,,
Jeg kan også glide med hans hud når han ingen sadel har på...
nogle som har prøvet lign?
kan lige sætte et billed ind af ham, og hans "løse hud" hehe
mvh Birgitte
sadlen er en Kentaur Olymp fit 3.
Dejlig Landejendom
Indflytningsklar hovedhus
Nyrenoveret stald med 4 store bokse
8850 Bjerringbro
Bjerringhede 22
Se meget mere på
http://www.home.dk/sag/62110038
er der virkelig ingen råd ???
Du vil altid kunne rokke sadlen frem og tilbage det tyder ikke på hverken for meget eller for lidt hud.
Tag fat om dit eget håndled og se hvor elastisk huden er.
Hvis sadlen ikke føles stabil er det fordi den ikke passer hesten optimalt og så er den ikke længere
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være
Mit råd er en professionel sadelmager...
Hilsen Jette
men jeg vil nok også mene at du skal få tjekket sadlen... huden kan altid give sig lidt
Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!
Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp
Lidt frelst og Stud.agro
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet