Hejsa, er der nogle HN´ændere der har tips til at forbedre balance hos en pony der er for vakkelvorn?
Jeg har ikke mulighed for at bruge ridebane - men har masser af skov at ride i.
Jeg vil heller ikke longere i galop, - eller ride galop, det har jeg sat i bero, bortset fra et par galopanspring og korte stykke lige ud, der skal andre ting på plads først.
Jeg laver forskellige øvelser med hende i skridt og trav, overgange, volter, tilbagetrædninger, rider og trækker op og ad ned bakker, går over træstammer og hvad jeg ellers kan finde på af variation og smidighed,
- men på selve balancen hjælper det ikke det ikke så godt eller hurtigt, hvad er den bedste måde at træne balancen på?
I skoven, og kun i skridt/trav???