Hejsa.
Jeg synes ikke at fleecebandager hører til på banen. De er beregnet til transport eller i tilfælde af at hesten/ponyen har behov for bandage i stalden.
Når der bruges bandager skal du huske at bruge et bandageunderlag - for at undgå trykninger.
Hvis din hest har brug for "noget på benene" fordi den stryger sig så er en gamashe 100 gange bedre - den ligger altid korrekt og har som oftest en slidstærk side mod nabobenet.
Bandager er flotte - enig. Men de er svære at ligge korrekt og de KAN glide ned og skabe yderst farlige situationer.
En anden ting er at der faktisk er lavet en undersøgelse der viser at det selt ikker er sundt for hesteben idet de bliver for varme når de er under bandage i træning, så det er faktisk kun noget der skal bruges hvis der er en god grund til det.