Hej alle sammen
Hvad betyder det at hesten er indsprunget.
Og hvis den ikke er, hvad betyder det så? kan den så ikke springe.Eller er den bare ikke god til det ..
Håber i kan hjælpe mig lidt, er blevet lidt forvirret.
Tak på forhånd
Fjordheste er bare såååå dejlige....
Indsprunget betuder at de er begyndt at tilrede den inden for spring. men at den ikke er vandt til det.
Ikke indsprunget betuder den ikke er blevet spunget på med rytter på ryggen.
Diana
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet