Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Tilridning
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 21:14

Heej!

Jeg er en pige på 11 år, som snart skal have en ung Kat III pony, jeg skal tilride.

Nogle som har gode råd?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et godt råd
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 22:13

Mit eneste råd er at få en professionel til at tilride den

Det burde være muligt at finde en let kvindelig berider (eller anden dygtig person) som er let nok til at tilride en pony i den str.


Linda.



Mosegaards El Diablo
***
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 tilridning
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 23:10

Køb en rolig pony som er tilredet. Især hvis det er din lillebror der skal ride på den. Utrolig vigtigt at han får en positiv oplevelse med en rolig pony, istedet for at han måske bliver bange for en rå pony...


Ærgeligt hvis han blev bange, og mistede interessen for ridning.


Pas godt på hinanden


En glad rytter med en glad hest ;o)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja lad være
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 09:57

Enig med de andre - tilridning er ikke et job for dig med mindre du har en voksen, erfaren person til at hjælpe dig HVER GANG!


Det er meget uansvarligt af dine forældre at lade dig om at tilride en hest på egen hånd!



Tina MJ Hesteadfærdsrådgivning

www.hesteforstand.dk


Hjælp til problemheste, undervisning, kurser og foredrag



0
0
Svar på denne tråd
 
 Min veninde
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 10:08

Okay, tak for hjælpen..

Men det er meningen, at det er sådan en lille shetlænder, om min veninde har tilredt 2 islændrere, der var Kat I, og hun er også 11.

Vi er lige dygtige, og hun synes at det er en god idé..

0
0
Svar på denne tråd
 
 enig med de andre
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 11:17

Hej


Jeg er meget enig med de andre, få en anden til det eller også skal der være meget hjælp til dig hver gang i rat lang tid frem! Jeg mener en hjælper der kan undervise, ikke bare en voksen.


Tilridning er ikke for børn, uanset hvor dygtig du og din veninde syntes I er! Bare min mening.


Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilridning
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 17:07

Du skal ikke tilride en hest når du kun er 11,medmindre du har en meget erfaren og ældre person til at hjælpe dig...


Du lærer ikke hesten at gå frem ved at bakke...


0
0
Svar på denne tråd
 
 shetlænder
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 12:47

Jeg tilslutter mig de andre. Og bare fordi at det er en lille shetlænder gør det det ikke nemmere at tilride den, sådan en har en stor personlighed, og kræver en konsekvent opdragelse og tilridning, det er ikke noget for børn.

Måske kan du godt få den tilredet, men du får ikke en 100% stabil og fornuftig børnepony som sådan en gerne skulle blive til pga dens størrelse. Og kan blive hvis den bliver tilredet rigtigt




Knuzer fra Heidi


Dejlig lille hest søger en part Partsanonce

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider