Hej May
Det har jeg overhovedet ikke tænkt på. Vi springer ude her hjemme kun, da jeg ingen hal har. Til undervisning er det jo ude om sommeren og inde om vinteren! Underlaget er det sammen ude her som der, men er jo andet i et ridehus.
Ved du om jeg selv kan tjekek hendes syn? eller skal have fagfolk på!
Det er ihvertfal træls, da jeg som sagt oplever at hun kan lide at springe, men nærmest bliver usikker når vi er til undervisning...
Det er lidt sjovt, for normalt er hun meget nem og let på tøjlen, men til spring bliver hun lidt stærk og som hende ovenfor skriver, skal vi løfte hendes hoved, ja det prøver vi jo også, men hun er meget stærk...når hun så er kommet over springet bliver hun glad og løbe. Hun bruger meget energi på alt det før og efter springet når vi er i byen!!
MvH Mette