Heej alle sammen
Jeg har tit tænkt over, hvad man kan lave af tillidstræning ? (øvelser)
Jeg vil nemmelig gerne prøve det, og det samme med horsemanship.
Skal man have bestemte ting til det??
Håber der nogle der svarer
Tag en stille dans -
ikke så hurtig .
musikken varer ikke ved .
så tag dig god tid <3
FARFAR
savnet og elsket
du gjorder mig til jeg er idag -
Tak for alt <3
Prøv at se, om du ikke kan få disse til at fungere:
www.rideforbund.dk/DRF/Klub/ Breddeaktiviteter/ Forslag%20til%20aktiviteter/ Besindighedsprve
Det er DRF's besindighedsprøve, og den kræver ikke mange dyre materialer, men til gengæld en god portion tillid
Du kan se den udført her (af mig og Cille ):
www.youtube.com/watch?v=VgFdiBbS9sg
(Lyden er ikke så god)
Mvh. Simone
Jeg mener ikke man behøver en masse øvelser for at få et bånd til sin hest, så længe man passer, nusser, strigler, rider går ture osv. så synes jeg selv man får et rigtig tæt bånd til sin hest.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet