Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Tillidstræning/horsemanship?
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 15:51

Heej alle sammen

Jeg har tit tænkt over, hvad man kan lave af tillidstræning ? (øvelser)

Jeg vil nemmelig gerne prøve det, og det samme med horsemanship.

Skal man have bestemte ting til det??


Håber der nogle der svarer


Tag en stille dans -

ikke så hurtig .

musikken varer ikke ved .

så tag dig god tid <3

FARFAR

savnet og elsket

du gjorder mig til jeg er idag -

Tak for alt <3





0
0
Svar på denne tråd
 
 Besindighedsprøve...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 22:00

Prøv at se, om du ikke kan få disse til at fungere:


www.rideforbund.dk/DRF/Klub/ Breddeaktiviteter/ Forslag%20til%20aktiviteter/ Besindighedsprve


Det er DRF's besindighedsprøve, og den kræver ikke mange dyre materialer, men til gengæld en god portion tillid :)


Du kan se den udført her (af mig og Cille ):


www.youtube.com/watch?v=VgFdiBbS9sg


(Lyden er ikke så god)


Mvh. Simone

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 16:41

Jeg mener ikke man behøver en masse øvelser for at få et bånd til sin hest, så længe man passer, nusser, strigler, rider går ture osv. så synes jeg selv man får et rigtig tæt bånd til sin hest.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider