Sidder og undrer mig... Hvad er forskellen på World Equestrian Games, og World Cup?
-------------------------------
Linnea
- Aldrig uden Jay-Jay & Figo
WEG er Verdens Mesterskaberne hvorimod World Cup¨en er en selvstændig "turnering" der kører i indendørssæssonen..
Til alle World Cup stævnerne er der en World Cup klasse og der samler rytterne point efter deres placeringer..
De bedste kvalificerer sig til World Cup Finalen som ligger i foråret (Påsken).
KURSUS I SILKEBORG 19.- 21. OKTOBER
Se mere på vores hjemmeside
Blue Berry Hill - På hestens præmisser.
www.blueberryhill.dk
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall."
Ok, mange tak.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet