Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Forskel på World Cup og WEG?
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 01:40

Sidder og undrer mig... Hvad er forskellen på World Equestrian Games, og World Cup?


-------------------------------


Linnea

- Aldrig uden Jay-Jay & Figo


0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskel på World Cup og WEG?
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 04:29

WEG er Verdens Mesterskaberne hvorimod World Cup¨en er en selvstændig "turnering" der kører i indendørssæssonen..


Til alle World Cup stævnerne er der en World Cup klasse og der samler rytterne point efter deres placeringer..


De bedste kvalificerer sig til World Cup Finalen som ligger i foråret (Påsken).


KURSUS I SILKEBORG 19.- 21. OKTOBER

Se mere på vores hjemmeside


Blue Berry Hill - På hestens præmisser.

www.blueberryhill.dk


"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall."



0
0
Svar på denne tråd
 
 Aha...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 21:52

Ok, mange tak.


-------------------------------


Linnea

- Aldrig uden Jay-Jay & Figo


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider