jeg prøvede i dag at longere min hest med to liner, havde dem i grimen og en af dem bag numsen så han tog sin ryg lidt op, det virkede os fint, men jeg tænkte om nogen har nogle billeder liggende eller forklaring på brug, jeg tog 4-8 skridt i skridt da jeg helst ville gøre det korrekt. nogen der ved noget?
"When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."