Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 longere med 2 liner
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 21:13

jeg prøvede i dag at longere min hest med to liner, havde dem i grimen og en af dem bag numsen så han tog sin ryg lidt op, det virkede os fint, men jeg tænkte om nogen har nogle billeder liggende eller forklaring på brug, jeg tog 4-8 skridt i skridt da jeg helst ville gøre det korrekt. nogen der ved noget?


"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dobbeltlongering
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 21:24

Vi er begyndt efterhånden, Cille og jeg :)


Vi tager så dog vores udvendige line over ryggen, istedet for bag om numsen. Smag og behag, i mine øjne :)


Men det er lidt som at ride, angående tøjlebrug, men husk at dik træk bliver stærkere gennem linerne.


Jeg vil anbefale dig bogen "Hestetræning" af Lesley Bayley, der er et godt afsnit omkring det i den bog :)


Good luck! (Y)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 21:44

bliver set efter imidiatly:)tak for svaret:)


"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider