man kan godt ride i sne - bare vær forsigtig med at tjekke om der er is under sneen.
Hvis hesten har sko på, skal du også passe på at der ikke klumper sne sammen under hoven - så medbring en hovrenser!
Ellers kan du prøve dig frem med hovfedt og andre ting for at forhindre at der samles sne under hoven.
Selv om hesten ikke har sko på ville jeg nok også som min. have en hovrenser med mig.
Det er ikke noget så hyggeligt som en god lang skridt tur i sneen. (jeg vile forresten også nøjes med at skridte - sneen i sig selv er jo også glat)
Hilsen Nina