Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 arabere alle lidt svajrygget
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 12:09

det hørte jeg i går fordi min blanding shagya/lipizzaner er lidt hmm afslappet i ryggen?


"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."


0
0
Svar på denne tråd
 
 svajrygget
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 12:24

Det er vist noget vrøvl, den 3 års jeg har stående har stort set ikke noget sadelleje.


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er vel
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 13:37

lige så ubegavet som at påstå at alle fuldblod er skøre, alle knabstruppere har ingen hale, alle nordbagger er fede etc. etc. længe leve fordomme


Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd
 
 det var os
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 10:16

min tanke hi hi

havde hørt meget sjovt om dem men ikke at de var svajrygget


"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."


0
0
Svar på denne tråd
 
 men her er han lige
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 10:19

egentlig i god form, men ryggen vil ikke helt med, nogen triks?



"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."


0
0
Svar på denne tråd
 
 travbomme
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 11:03

Gerne uden rytter, uden snor og indspænding.


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 den var ny
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 12:19

Når jeg siger jeg har en araber,lyder sværet næsten altid

ER DE IKKE TOSSET den med rygen har jeg ikke hørt før,men min har en ok ryg.


Alice og Marco

0
0
Svar på denne tråd
 
 !Genial titel!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 12:24

Tjah, kan godt se hvad du mener. Aktivér bagpartiet lidt mere så han træder mere ind under sig. Så vil spændingsbuen nok begyndt at gå opad :)




NevzorovHauteEcole

×؛°"ک`"°؛××؛°"ک`"°؛××؛...×؛°"ک`"°؛×


0
0
Svar på denne tråd
 
 hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 17:01

ja man skla høre meget:):)


"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da wow.
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 21:25

Min har også en fin ryg - han er dog lidt banan formet ;)
Han er ikke fuldblodsaraber



Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'


Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svajrygget hest
Forfatter: 
Dato:  24-09-2007 23:44

Vi har en shaygya (?) araber til at stå i stalden og den er 16 år og meget svajrygget...

Ejeren har aldrig redet den ret meget og egentlig så blev han vel forholdsvis hurtigt "svajet"...

Hun købte ham som 5 års og hun er den type som man ikke siger noget til for så farer hun i hovedet på en...

Men hun passer ham fint nok..

Gider bare ikke ride ham...!!!



Ejer af:


Oldenborg - Kasmir.

Fuldblods araber-OX - AC Taher Marah.


Kig ind på www.ac-arabians.dk (salg af ox,anglo og palomino).

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lipizzaner, ikke araber
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 15:23

Hmm.. Jeg vil nu sige at din hests ryg mere ligner en lipizzaners. (Jeg har selv både en ox'er og en lipizzaner). Lipizzaneren har efter min mening tit en svag ryg. Den er meget blød og knækker nemt den forkerte vej under rytter. Den er til gengæld supersmidig til alle sider, og KAN komme op og bruges korrekt, den skal bare styrkes rigtig meget først (se mit indleg til dig i en anden tråd).


Vh Tone

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 07:40

Nu er det jo svært med bare ét billede. Men hvis det billede er udtryk for hvordan du ride ham, så ville jeg , hvis jeg var dig, starte med at få ham frem og ned... og FORAN lod. Han er meget meget puttet fortil, og det fordrer ikke ligefrem at hesten bruger sin ryg.

Når han kan arbejde frem og ned, så ville jeg med anholdninger og tilbagetrædning få ham til at lægge mere vægt bagtil, og dermed få nakken op, næsen frem og så begynder den at hænge bedre sammen. Men det er jo bare min ide..


Med venlig hilsen


Lene


Hvis du ofte føler dig trådt over tæerne,

så er det på tide at skifte sko.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider