Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hvem rider omkring midt jylland?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 08:43

Hej Allesammen! Ja nu har jeg i længere tid gået og overvejet, at begynde, at ride distanceridning. Jeg er bare så dårlig til at komme igang med noget nyt... Så var det jeg tænkte om der måske findes nogen omkring midt jyland som rider distance, og som kunne tænke sig, at hjælpe mig lidt, med at komme igang Evt. skrive privat med mig og svare på evt. spørgsmål, hjælpe mig lidt til det første stævne, tage en tur med mig engang imellem m.m. Jeg bor ved Herning

Kloge mennesker keder sig aldrig!

0
0
Svar på denne tråd

Hej tina
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 19:59

jeg vil da godt have en makker at ride og træne sammen med. Jeg har en unghest der endnu ikke har været startet. Jeg selv har startet lidt og elsker det!!!

Jeg bor ved Ejstrupholm og har stats skoven til rådighed, inviterer gerne på ttræningstur så kan vi snakke. Den næste distance er Aaskov til marts næste år, så vi har jo god tid til at træne os op.

Hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo

Distancerytter

Vi forhandler Vaks hundefoder fra henne pet food

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:10

Det lyder bare rigtig fedt Har sendt en privat pb til dig!

Kloge mennesker keder sig aldrig!

0
0
Svar på denne tråd

distance
Forfatter: 
Dato:  20-09-2007 04:31

Hej Tina

Jeg rider også distance og har gjort det i 8 år. Jeg bor godt nok i Østjylland - har opstaldet i Beder ved Moesgård Skove. Hvis du og hesten er mobil, kan vi sagtens tage nogle træningsture sammen.

Du er velkommen til at skrive til mig privat, så skal jeg nok svare på dine spørgsmål så godt jeg kan.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider