Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Program til den laveste dressur klasse..
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 07:50

Hej Alle


Jeg kunne godt tænke mig at træne lidt målrettet dressur så jeg tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med et program til den laveste dressur klasse der er, og gerne kun i skridt og trav.


Knus Carina


JEG KAN... JEG VIL... JEG GØR DET...



0
0
Svar på denne tråd
 
 dressurklasser
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 09:20

Hej


De officielle dressurklasser kan du finde her:

www.rideforbund.dk/DRF/konkurrence/ Discipliner/Dressur/ Dressurprogrammer


Den laveste dressurklasse er LC1 - Men der er mange klubber der har deres egne hjemmestrikkede dressurprogrammer.

De varierer alt efter hvilken klub der har lavet det.


Har også set at man en gang i mellem bruger LC1 hvor galopdelen så rides i trav i stedet.


Hilsen


Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 hygge hejsa
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 17:22

Mange klubber laver lc2 uden galop, galoppen erstattes med trav Så det kunne være en mulighed...

Pøj pøj


knus lene


Parring tilbydes med lækker norsk skovkat


www.lenes3d.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 08:33

Der er os mange klubber der har rideprøver 1 og 2 men den er vidst ikke på drf ?


Men til de fleste klubstævner har de en klasse hvor det kun er trav og skridt .


Held og lykke .


Hilsen SofieMed en dejlig Oldenborg.
Dressur undervisning søges . Du skal kunne køre ud til mig .
det kunne også være en ide hvis der var en der kunne tænke sig at vi fulgtes ud til nærmeste ridecenter
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider