Hej Alle
Jeg kunne godt tænke mig at træne lidt målrettet dressur så jeg tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med et program til den laveste dressur klasse der er, og gerne kun i skridt og trav.
Knus Carina
JEG KAN... JEG VIL... JEG GØR DET...
Hej
De officielle dressurklasser kan du finde her:
www.rideforbund.dk/DRF/konkurrence/ Discipliner/Dressur/ Dressurprogrammer
Den laveste dressurklasse er LC1 - Men der er mange klubber der har deres egne hjemmestrikkede dressurprogrammer.
De varierer alt efter hvilken klub der har lavet det.
Har også set at man en gang i mellem bruger LC1 hvor galopdelen så rides i trav i stedet.
Hilsen
Anne
Mange klubber laver lc2 uden galop, galoppen erstattes med trav Så det kunne være en mulighed...
Pøj pøj
knus lene
Parring tilbydes med lækker norsk skovkat
www.lenes3d.dk
Der er os mange klubber der har rideprøver 1 og 2 men den er vidst ikke på drf ?
Men til de fleste klubstævner har de en klasse hvor det kun er trav og skridt .
Held og lykke .
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet