jeg har kun redet et stævne før på en rideskole hvor jeg lånte deres hest. jeg har bare lige et spørgsmål, Kan man godt ride stævner på en hest uden papir?
Jeg hved godt det er et lidt dumt spørgsmål, men vil bare være sikker.
Det kan du sagtens - men hvis du skal ride distriktstævner, mener jeg, at hesten skal have et konkurrencepas. Det kan den dog sagtens få, selvom afstamningen er ukendt.