Nu må jeg simpelthen prale af min dygtige hest.
Sidst jeg øvede trailer for et par mdr. siden ville han bare ikke op, jeg var så dum at stoppe før han kom op. Så i dag ville jeg prøve igen, efter at have trænet stop-gå ude på banen.
Vi stillede os foran traileren, og han gik op på rampen med forbene. Klik og godbid. Tap-tap med pisken. Figo ignorerer det. Mere tap-tap. Figo går et skridt frem og to tilbage, og sådan diskuterer vi videre i samme stil lidt tid.
Så får jeg en til at sætte sig bagerst i traileren med en masse gulerødder...
Figo gør sig laaang, men opdager at han ikke kan nå lækkerierne.
Vader derefter direkte op i traileren hvor der venter ham en masse ros og gulerødder
Alt det tog ikke mere en 10 minutter.
Ih hvor er jeg stolt af ham, nu ved jeg da hvad der virker.