Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Succesfuld trailerlæsning
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 21:08

Nu må jeg simpelthen prale af min dygtige hest.


Sidst jeg øvede trailer for et par mdr. siden ville han bare ikke op, jeg var så dum at stoppe før han kom op. Så i dag ville jeg prøve igen, efter at have trænet stop-gå ude på banen.


Vi stillede os foran traileren, og han gik op på rampen med forbene. Klik og godbid. Tap-tap med pisken. Figo ignorerer det. Mere tap-tap. Figo går et skridt frem og to tilbage, og sådan diskuterer vi videre i samme stil lidt tid.


Så får jeg en til at sætte sig bagerst i traileren med en masse gulerødder...

Figo gør sig laaang, men opdager at han ikke kan nå lækkerierne.

Vader derefter direkte op i traileren hvor der venter ham en masse ros og gulerødder Alt det tog ikke mere en 10 minutter.


Ih hvor er jeg stolt af ham, nu ved jeg da hvad der virker.



-------------------------------


Linnea
Jay-Jay & Figo

0
0
Svar på denne tråd
 
 Succes
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 08:18

Ih... det er altid rart når ting lykkedes!




Med venlig hilsen


Lene


Hvis du ofte føler dig trådt over tæerne,

så er det på tide at skifte sko.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tap tap
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 21:09

Tap tap! Klik! Hip hurra... godt gået


Mvh


Julie






Totalt meget modstander af UFO'er

(og rodeo)











0
0
Svar på denne tråd
 
 Mad længe leve.
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 22:52

Det trick med mad hopper min på HVER gang..

Såre simpelt.


En står med en foderspand lidt foran traileren og rasler med den og jeg går samtidig hen mod traileren og så går foderspanden simpelthen længere og længere ind jo længere hesten kommer op i traileren.

Det virker bare super godt !

Og nu vader han efterhånden lige op hver eneste eneste gang og jeg er bare så glad for min store mule efterhånden ;D



Jeg håber mest af alt af det bliver ved med at virke, for det er rart at kunne lave en problemfri læsning uden at diskutere alt for meget med hesten.

Det skal være en positiv oplevelse... Om det så indvoldvererr alt for meget mad - ja det er sådan set underordnet..


Det væsentligste er usynligt for øjet - kun med hjertet kan man rigtigt se.
- Den lille Prins -



0
0
Svar på denne tråd
 
 super godt gået!
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 10:10

Hvor er det godt at høre!!!


tillykke!



Vi er med i "PÅ PLETTEN" se os på www.pletshow.dk

Her bor Nisha: www.aktivstald.dk

www.sundehove.dk


Medlem af Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider