Jeg kender problemet alt for godt...og er nu selv blevet ret så nervøs ved at ride i trafikken (og det smitter selvfølgelig af på krikken).
Men jeg har lige haft problemet med at min ellers søde vallak ændrede adfærd og blev slem til at hoppe til side for alt muligt - farlige solstråler og grene og ikke kun trafik. Jeg er derfor i fuld gang med at tjekke de sædvanlige ting - tænder, hove og sadel. Men allerede efter tænderne er blevet tjekket, er der sket en kæmpe forandring. Han havde rigtig grimme tandspidser, der har generet ham, så de mange farlige ting i skoven havde mere noget med generelt ubehag hos hesten at gøre.
Så jeg vil da varmt anbefale at få tjekket bisserne...og måske også de andre ting.