Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 må man
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 09:25

Hej.

Jeg har et problem med at finde en sadel der passer min hest (og mig ) ordentlig og vil gerne starte distanceridt den 8 sept. Men hvis nu jeg ikke finder en sadel inden så er det jeg gerne vil vide om man må ride med en ridegjord på tæppe/underlag??? eller skal man have sadel på??? Håber der er en eller flere der kan svare på dette...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 08:21

Hej

Jeg ville gribe telefonen, og ringe om spørge dem der afholder stævnet..


hilsen lene


Parring tilbydes med lækker norsk skovkat


www.lenes3d.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 reglementet
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 21:24

Hej


Hesten skal bære sadel


Har lige "sakset" fra DRF distancereglement:


863. Opsadling og optømning

1. Hesten skal bære sadel. Optømning er fri, men tøjlen skal være fastgjort i

biddet, dog er mekanisk hackamore og gags tilladt. Alle former for

hjælpetøjler med undtagelse af ringmartingal er forbudt.

2. Sadeltøj og hovedtøj skal være i forsvarlig stand, passe hesten og må ikke

være til gene eller fare for hest eller rytter.

Eventuelle sko skal være ubeskadigede og ligge godt fast.

Hvis hesten taber en sko, skal denne hurtigst muligt lægges på igen eller

erstattes af en anden.

Gummisko ("Equiboots") er tilladt alene eller som supplement.

Heste, der var skoet ved indledende hestekontrol må gerne krydse mållinien

uden en eller flere sko.

3. Logos og reklamer må forefindes i overensstemmelse med pkt. 152

4. Hvis rytterens fodtøj ikke har en skarpt markeret hæl, skal sikkerhedsbøjler

anvendes.


Hilsen


Anne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider