Hej
jeg har en lille miniature der er blevet alt for tyk. Vi troede hun var i fol, men der er ikke kommet noget føl, så det var hun nok ikke så... 
Jeg har haft hende med på nogen ture men det giver ikke nok. Hun får kun den smugle græs der er på folden, så vi kan næsten ikke give hende mindre.
Nu har jeg så tænkt på om jeg kan longere hende. Jeg har aldrg prøvet den slags før, så jeg søger råd og vejledning på hvordan jeg skal gøre. Jeg har haft hende med ude i longen, og det var tydeligt at hun heller ikke viste hvad det var for noget.
Hvis du kan hjælpe mig vil det være dejligt.
mange hilsner Marie