Hejsa... 
Jeg har et lille spørgsmål til alle med små ponyer (miniature/shettere).
- Hvor mange gange om ugen motionere eller træner i jeres mini heste?
- Longere i nogen gange de små pruher evt. i forbindelse med lydighedstræning og kondition.
- Løsspringer i også?
- Hvis i køre med den/dem. Ved i hvor meget en miniature på 89cm må trække i kg. (her tænker jeg evt. vogn+1 voksen person).
Håber nogen ser sig tid og lyst til at besvare mine spørgsmål. Da jeg muligvis er ved at anskaffe mig en af de dejlige små. Jeg skal primært bruge den til show og kørsel.
Alle gode råd tages imod med kyshånd. 
Mvh Trine