Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Træning af miniature/shetter?
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 23:02

Hejsa...

Jeg har et lille spørgsmål til alle med små ponyer (miniature/shettere).

• Hvor mange gange om ugen motionere eller træner i jeres mini heste?
  • Longere i nogen gange de små pruher evt. i forbindelse med lydighedstræning og kondition.
  • Løsspringer i også?
  • Hvis i køre med den/dem. Ved i hvor meget en miniature på 89cm må trække i kg. (her tænker jeg evt. vogn+1 voksen person).

Håber nogen ser sig tid og lyst til at besvare mine spørgsmål. Da jeg muligvis er ved at anskaffe mig en af de dejlige små. Jeg skal primært bruge den til show og kørsel.

Alle gode råd tages imod med kyshånd.

Mvh Trine

Græsset bliver ikke længere

af du hiver i det.!

0
0
Svar på denne tråd

træning
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 09:05

der er ingen forskel på at træne en miniature og træne en stor hest. Vi køre ´med vores miniaturehingst og springer også med ham, han har tidligere harvet ridebane for os. Longetræning især med travbomme er rigtig godt. Hvad angår hvor meget den må trække kilomæssigt må du lidt prøve dig frem, vores kan sagtes trække min mand + mig - men du må finde ud af hvor meget lige netop DIN hest kan trække, kommer også an på hvor let vognen løber. pøj pøj med det

mvh

Vipse

PS vores hingst er 87 cm

Miniaturehingst færdigkåret i DMHF og endvidere Årets oversize i Vest, tilbyder bedækning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider