hej jeg kan kun få min pony til at (gå til bidet) når jeg rider uden sadel... eller det skal lige siges at jeg kan godt med sadel men det er kun 3 skridt... når jeg rider uden sadel kan han en rundte så kan han heller ikke mer...
det skal osse lige siges at det kun er i trav...
i mandags kunne han slet ikke og så har jeg øvet det og nu kan han godt når jeg rider uden sadel