Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 hjælpp
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 16:42

hej jeg kan kun få min pony til at (gå til bidet) når jeg rider uden sadel... eller det skal lige siges at jeg kan godt med sadel men det er kun 3 skridt... når jeg rider uden sadel kan han en rundte så kan han heller ikke mer...


det skal osse lige siges at det kun er i trav...



i mandags kunne han slet ikke og så har jeg øvet det og nu kan han godt når jeg rider uden sadel

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil foreslå
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 17:58
dig at få neget undervisning på din pony. Det ville hjælpe dig. Desuden er det altid lettere for andre at se fejlene, man bemærker demmåske ikke selv.

Fjordhest er bedst!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bacon:)
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 23:37
Få tjekket sadel ? .
det kan være grunden til han ikke kan gå til bidet og bærer sig korekt :)

Line May' Olsen.

Nu med dressur mulen Junker

+ Den alt overlevne SonyE tlf.

En rigtig hest er en oldenborg hest

Husk en kage er ikke blot en kage, det er en genial opfindelse som skal bringes, bages og nydes

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider