Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Genoptræning..
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 22:31

Mine heste er efter en lang pause ved at blive genoptrænet, men er der nogen der evt har et program med genoptræning?


//ellen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Genoptræning..
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 23:51

Dag 1-5: 30 min. skridt
Dag 6-9: 25 min. skridt og 10 min. trav på store volter eller på lige vej.
Dag 10-14: 25 min. skridt, 10 min. trav og 5 min. galop på store volter eller på lige vej
Dag 15-: almindeligt let arbejde hvor samling og øvelser gradvist øges



M.V.H. Maria L. Nielsen


.o0 Hestepasser søges - se præs. 0o.

Hest sælges


www.lykkepoms.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Genoptræning
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 12:00

Hvis din hest har været skadet, og stået stille gennem længere tid, så synes jeg dette program er rigtig godt - der beskrives bl.a. også hvorfor det er vigtigt med en korrekt genoptræning.


Link til programmet: www.netdyredoktor.dk/sw14410.asp


Held og lykke med din hest.


Mvh

Linda


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider