Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 STÆVNEBEKLÆDNING!!??
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 19:51

Hej alle derude!

Har virkelig brug for jeres hjælp.

Hvilke krav er der til ens beklædning incl. hesten når man skal starte stævner på C-plan og højere, dressur vel og mærke??

Må jeg godt bruge mine ridestøvler med "snørre"? I ved, dem som egentligt er springstøvler?

-Ellers skriv baaar alt I ved.


MIE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stævnebeklædning
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 21:47

Hej Mie,


Du kan få en del information ved at læse reglementet for dressur under Dansk Rideforbund (www.rideforbund.dk). Her står både omtalt, hvordan du og hesten skal være klædt på. Men der står faktisk ikke noget om, hvorvidt støvler må være med snørre. Jeg har spurgt om det samme og fik det svar, at det ikke er forbudt, men på den anden side fik jeg heller ikke indtryk af, at det var vel set især ikke hvis man starter mere end klubstævner. Personligt har jeg ikke noget problem med at stille op i støvler med snørre.


God fornøjelse.


Hilsen


Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jah...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 09:14

Tak for svaret


MIE

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider