Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 ride på mark
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 16:28
når jeg vil ud at trave og galoperer på markerne som er høstet på min fjordhest så skaber han sig han løber til siden bukker helle vejen hen men når jeg rider op på en sti og galoperer så går han pænt hvorfor vil han dog ikke løbe pænt på markerne nogen der ved det mvh helene riki

hej ogogogogogogogogogogog...gogogogogo
0
0
Svar på denne tråd
 
 rerfqwerqewg
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 17:15

Det kan være han er glad for at løbe så hurtigt han kan på marken!


det samme gør min halvpart også (sjovt nok også en fjordhest) hun bliver også rigtig glad og bukker..


-Line skrev sin mening

og smuttede vidre..

Domina & Line- et team der RYKKER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vænnet sig til
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 17:17

Måske har han vænnet sig til at stubmarker = "fræs"

Kan du få ham ned i skridt igen?

Jeg ville tage en periode med masser af temposkift mellem skridt og trav - så han hele tiden skal være opmærksom på dig...


Min egen er altid klar på en galop når vi kommer ind på en stubmark - og det skyldes at jeg har vænnet ham til at det er det gør vi altid der. Har så da det blev for slemt trænet meget at vi bare skridter for lange tøjler eller andet - så nu afventer han (spændt) om vi skal i galop - men giver jeg ikke hjælpen smutter han ikke afsted.


Træt af konkurrencesport? Rid jagt!


Støt en god sag: kig ind på http://www.politihesten.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider