Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Gamacher til en kat. 3´er pony???
Forfatter: 
Dato:  12-10-2002 11:12
Min veninde har en kategori 3 pony, som hun bruger til spring, og derfor vil hun gerne have et par springgamacher til ponyen. Problemet er at alle de rideudstyrsbutikker vi har været i, der har de ikke haft gamacher i den størrelse.
Hun kan selvfølgelig bare bruge bandager, men det er altså hurtigere at sætte et par gamacher på.
Ved I hvor mange kan købe sådan nogle???

Hilsen Maria J
0
0
Svar på denne tråd

Re: Gamacher til en kat. 3´er pony???
Forfatter: 
Dato:  12-10-2002 13:19
Nu ved jeg jo ikke hvor i landet I bor, men i Løgstrup, er der lige åbnet en ny rideudstyrsbutik, og vi havde selv det problem, med at alle gamacher var for storer til ham. Men da det lige var åbnet var vi deroppe, og så havde de en masse ting i en rode kasse, og der fandt vi et par springgamacher til 25,-
Og det skal lige siges at det er god kvalitet!!
Men prøv at spørge i en rideudstyrsbutik, eller om de kan bestille nogen hjem.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-10-2002 13:21
Vi havde også store problemer med at få gamascher, som var små nok, til vores pony.
Jeg fandt nogle bagbensgamascher på tilbud i Ingdamm's (det er ca. 3 år siden), og siden fik vi fat i nogle brugte forbensgamascher igennem den blå avis.
Så der er kun én ting at gøre, og det er at blive ved med at lede og søge samt ringe til dem, der sælger gamascher (hvadenten det er forretninger eller private)og spørge, om de er til SMÅ ponyben.
- Forresten kommer jeg til at tænke på, at vi vist har de små bagbensgamascher endnu, - de må ligge ét eller andet sted (vi har ikke ponyen mere), hvis du er interesseret?

Hilsen Linda.

Hellere tænde et lille lys end at rase over mørket!
0
0
Svar på denne tråd

avderød ridesport!
Forfatter: 
Dato:  12-10-2002 16:27
Nu ved jeg jo ikke hvor du kommer fra, men i nordsjælland ligger Avderød ridesport og de kan helt sikkert skaffe sådan nogle til dig hvis du virkelig har brug for dem.

www.avderod-ridesport.dk (48280371)

-miki-

:-D Man må tage skrammerne som de kommer
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-10-2002 10:50
Vi havde samme problem med vores pony, så vi købte, nogle Gera med lam i og fik det øverste stykke skåret af plastikken og lammet bøjet ned over kanten.
Fungerede fint i 3 år, vi har dem endnu men Pernille vil ikke af med dem.(i) "en bortcensureret FYNBO" (i)
0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2002 10:35
Hej!

Tusind tak for hjælpen, vi må jo bare ud at lede efter et par så.

Knus Maria J
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-10-2002 10:39
Hej Maria!

Min kat. 3 pony på 129, skulle have nogle gamacher og vi købte bare str. pony, de passede fint, og dem har hun stadig selvom det er 4 år siden nu..

Hilsen PRUpony
Tror du på kærlighed ved første blik eller skal jeg ride forbi et par gange?

Hva, se min HP,www.adop-pony.webbyen.dk

Se min præs - den er fino!! u>

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider