Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Sådan en uldfætter sadel???
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:50

Hey

Jeg går og overvejer sådan en uld fætter sadel...eller bareback...eller hvad de nu hedder...af uld.


Grunden er at jeg nu ikke har mulighed for ridehus og tørvejr...MEN JEG VIL RIDE... og jeg er ikke meget for at min temmelig nye fine lædersadel skal blive gennemblødt hver gange jeg rider, så overvejer den anden...og så må jeg iføre mig noget regntøj..


Men hvad...er de til at ride i? Ikke noget smart...kun tur...


Eller hvad gør I andre? Rider I i regnvej?? Eller har I nogen andre ideer til hvad man kan finde på...jeg er nemmelig ikke så skrap at jeg rider i bar ryg på tur, for falder jeg af kommer jeg aldrig op igen da jeg har sat røv af for tidligt


Håber nogen kan sige et eller andet om et eller andet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 21:01

... Du ikke kreere en form for betræk? Evt. bruge et almindeligt sadelbetræk eller lave en "udvidelse" af sådan en rumpevarmer som bl.a. Hööks har?

Tror de der lammeskinds-fætre er ret dyre til bare at være en regn-erstatning


Held og lykke!




Venlig hilsen
Tina



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 21:08

hmmm nu har jeg lige købt en wintec pro spring sadel.. og den kan jo tåle at man tager ud og svømmer med hesten *ss*


men jeg rider altid ude i mine sadler.. om det er læder eller ej... for har aldrig haft mulighed for ridehal

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køb dig et overtræk...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 21:17

til at lægge på sadlen når den hænger i sadelrummet. rid med det i regnvejr.


Du kan få dem i gummi og plast matrialer.


Jeg har nu aldrig haft betænkeligheder, når det gælder ridning og lædersadler pluds regnvejr.


Sørg for at smøre sadlen godt ind i læderplejemiddel, så skal den nok holde til mange timers ridning i regnvejr.







0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider