Hey
Jeg går og overvejer sådan en uld fætter sadel...eller bareback...eller hvad de nu hedder...af uld.
Grunden er at jeg nu ikke har mulighed for ridehus og tørvejr...MEN JEG VIL RIDE... og jeg er ikke meget for at min temmelig nye fine lædersadel skal blive gennemblødt hver gange jeg rider, så overvejer den anden...og så må jeg iføre mig noget regntøj..
Men hvad...er de til at ride i? Ikke noget smart...kun tur...
Eller hvad gør I andre? Rider I i regnvej?? Eller har I nogen andre ideer til hvad man kan finde på...jeg er nemmelig ikke så skrap at jeg rider i bar ryg på tur, for falder jeg af kommer jeg aldrig op igen da jeg har sat røv af for tidligt 
Håber nogen kan sige et eller andet om et eller andet 