Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Kig her alle sammen ;)
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 10:53

Heej det er sådan at her i sommerferien fik jeg part på en fjordhest som er rigtig sød ovs. Men når jeg rider på ham er det som om han slet ikke vil noget kun løbe rigtig stærkt i trav og galop og har prøvet at få ham til stoppe, men det hjælper ikke og når der så kommer andre heste ind og rider sammen med os så er det som om han ikke reagere på højre side og slet ikke vil samarbejde med mig!... Hvad skal jeg gøre for han er virkelig sød og dejlig og holder meget af ham og jeg må kun ride på bane.. er der noget jeg kan øve med han nede fra jorden af eller skal jeg lade være med at ride ham nogel dage eller hvad? har virkelig brug for hjælp...


Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal se
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 11:59

at få noget undervisning, da det er farligt at sidde på en hest der "bare" går-


MVH Dorthe

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider