Jeg vil meget gerne afsted på min vallak til nogle jagter i efteråret i Jylland, men mangler en at følges med.
Er der nogen, der tager afsted selv, der mangler en jagtbuddy?
Hvis vi skulle køre sammen, vil jeg selvfølgelig betale halvdelen af udgifterne.
Men det er ikke så meget transport, det er også ligeså meget for, at have nogen at snakke med og mødes med deroppe, så man ikke tropper op alene og evt. træne med, hvis det var i nærheden.
Vi har hver især prøvet jagt før (altså hesten og jeg), jeg har bare ikke været afsted på ham før, og nu skal det være 
Håber, der er nogen derude i området 