Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Nogle der rider jagt i 7000 området?
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 19:29

Jeg vil meget gerne afsted på min vallak til nogle jagter i efteråret i Jylland, men mangler en at følges med.

Er der nogen, der tager afsted selv, der mangler en jagtbuddy?

Hvis vi skulle køre sammen, vil jeg selvfølgelig betale halvdelen af udgifterne.

Men det er ikke så meget transport, det er også ligeså meget for, at have nogen at snakke med og mødes med deroppe, så man ikke tropper op alene og evt. træne med, hvis det var i nærheden.

Vi har hver især prøvet jagt før (altså hesten og jeg), jeg har bare ikke været afsted på ham før, og nu skal det være :D

Håber, der er nogen derude i området


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider