Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 afstande bomme
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 00:30
Nu har jeg besluttet at lege lidt mere med hesten, eller bare noget andet end dressur et par gange om ugen, f.eks skritte, trave og galopere over bomme.

Mit spørgsmål er bare: Hvor langt skal der være mellem bommene i skridt, trav og galop for en hest på 170?


Provokerende?
- Ja, men på den charmerende måde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 llalaalal
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 21:49
slet ingen der ved det?


Provokerende og yderst levende fisk.
(Kun døde fisk flyder med strømen.)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 12:52
Er nogle der kender et link?


Provokerende og yderst levende fisk.
(Kun døde fisk flyder med strømen.)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gå ind på
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 13:02
Dansk rideforbunds hjemmeside, der tror jeg du kan finde det

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har lige...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 13:16

været inde og læse i et blad og der står:

For en varmblodhest på 165 cm i stang skal man regne med en afstand på 80 og 100 cm i skridt. I trav lægges bommene med 1.2-1.5 meters afstand. i galop mellem 3-3.5 meter.

Der står faktisk lidt om det i det forige nummer af "Equipage"...det er så der jeg har tyvstjålet det fra


Futte
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 15:22
Tusind tak. Er også lidt af en stjæler selv


Provokerende og yderst levende fisk.
(Kun døde fisk flyder med strømen.)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider