Jeg har for noget tid siden købt en 4-års fuldblodsvallak. Jeg er allerede blevet rigtig glad for ham og jeg kan også mærke at han knytter sig meget til mig og virkelig stoler på mig, så det er jo dejligt.
Han kan longeres med sadel og hovedtøj uden problemer og i søndags var jeg så oppe på ham for første gang.
En af mine veninder hjalp mig og det gik rigtig godt. Hun træk mig rundt på banen i skridt og han var helt rolig ved det hele. Så prøvede hun at slippe ham kort og gik ind på midten af banen, men så ville han ikke frem.
Så ved han slet ikke hvad han skal og står helt stille.
Så snart der er en ved hans side går han bare med, men hvis ikke så forstår han ikke at han skal gå frem.
Hvordan ville I gribe det her an?
Han er ikke dum eller noget, han forstår bare ikke hvad han skal.