min trav-vallak har en meget hurtig galop. han kan sagtens galopere nogenlunde samlet, men når han så går fra galop til trav, mister han holdningen, og løber i en utrolig hurtig trav, og han bliver ubehagelig at sidde på..
han har også svært ved at holde galoppen, og jeg skal drive utrolig meget for at det ikke bliver sådan noget hurtigtrav.