Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Manglende sadel-leje...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 23:47
Har en islænder (på prøve) med meget dårligt sadel-leje. Dybeste punkt ligger umiddelbart efter manken. Er der nogen, der har erfaringer med valg af sadel til sådan en hest? Kunne godt tænke mig en wintec, men...??
0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 08:42

Gå til en sadelmager, han kan stoppe næsten alle sadler så de passer alle heste. Det er da det nemmeste!

Nina Christophersen
Flere heste sælges, se præs eller HP.

Gør livet til en fest, rid Spring hest
:D
Stald Egeskov Ridecenter(Klik her)

0
0
Svar på denne tråd

wintec yep
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 01:21
jeg har en haflinger (de har næsten heller ikke noget sadel leje) kender den frygtelige sadeljagt- den endte med og jeg er meget tilfreds med min elisabeth werth fra wintec(vist stavet forkert) men den ligger godt på min pony.
0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 12:43

Jeg kan også kun anbefale en wintec... jeg har en til min Fjordhyp...og den har altid ligget fantastisk på ham...

lige et bevis på hans "manglende" sadelleje...

- DET ER SJOVT AT TAGE FJORDHESTE SERIØST -
0
0
Svar på denne tråd

Der er rent faktisk flere muligeheder
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 22:36

Havde samme problem... står lige pt uden sadel, men tror jeg har fundet den rigtige nu... fik nummeret til en kanon sadelmager.. jeg har prøvet en sadel fra england virker knon, skal ud på mandag og have min sadelmager til at kigge på sagerne. problemet er at sadelmagerene kan ikke lave sadlerne brede nok... bommen kan ikke blive bred nok... min kiropraktor sagde at jeg måske kunne NØJES med en wintec, så ville ikke nøjes... hvis ryggen spoleres er ridningen spoleret, og det er jo det vi har hest for... Så ringede til tove (sadelmageren) for at høre hvad hun mente...

Rent faktisk fik jeg en kanon sadel på prøve der var blevet brugt til en islænder, det er ikke en dicideret islændersadel, men @!#$ det ligner det... måske noget for dig da sadelklapperne var for lange til det jeg vil, men det passer til en islænder... og det er en kanon sadel... os en fra england med den brede bom, bare billigere da den er brugt, hvilket ikke ka ses...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider