Havde samme problem... står lige pt uden sadel, men tror jeg har fundet den rigtige nu... fik nummeret til en kanon sadelmager.. jeg har prøvet en sadel fra england virker knon, skal ud på mandag og have min sadelmager til at kigge på sagerne. problemet er at sadelmagerene kan ikke lave sadlerne brede nok... bommen kan ikke blive bred nok... min kiropraktor sagde at jeg måske kunne NØJES med en wintec, så ville ikke nøjes... hvis ryggen spoleres er ridningen spoleret, og det er jo det vi har hest for... Så ringede til tove (sadelmageren) for at høre hvad hun mente...
Rent faktisk fik jeg en kanon sadel på prøve der var blevet brugt til en islænder, det er ikke en dicideret islændersadel, men @!#$ det ligner det... måske noget for dig da sadelklapperne var for lange til det jeg vil, men det passer til en islænder... og det er en kanon sadel... os en fra england med den brede bom, bare billigere da den er brugt, hvilket ikke ka ses...