Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Børn og ridning
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 21:16
Min søn er begyndt at ride, vil det være en fordel at købe en børne sadel til ham, tænker hans numse er jo klart nok noget mindre end min.Han er kun 4 år.
0
0
Svar på denne tråd
 
 sadel..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 23:41

Ja helt klart, der er noget mere støtte i. I en voksen sadel vil han bare komme til at "kure" rundt når han selv begynder at ride rundt.





Hilsen Gitte


Sønderkærgaard


Der er ikke noget så skøn som fjordheste :-)

Se min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 
 den gamle wintec
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 02:58

Den gamle safari wintec er simpelthen verdens bedste børnesadel og den ligger bare på alle ponyer. Du må bare endelig ikke forveksle den med den nye.


Sille red i den ind til sidste år både på sin 3 og 2 pony ..den giver ungerne et helt perfekt sæde.


rigtige ponymødre har intet andet liv


Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den nye wintec...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 05:30
Er nu også god. Min datter har brugt den indtil for 1 måned siden, og da den kun er 13" sad hun godt i den, mens hun var "for lille" til en 15". Den er dog ikke god hvis ponyen har en høj manke .
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider