kalveknæet bagtil, lige da jeg fik ham (har ikke rigtig set meget efter det siden, skal jeg tilstå, så jeg tør ikke sige, om det er blevet bedre).
Men jeg var temmelig nervøs for, om han kunne få sådan et problem, også fordi jeg jo har planer om, at han skal være dressurhest, når han bliver voksen 
Jeg konsulterede så min smed. Han mente ikke der var noget problem hos min plag - han ville under alle omstændigheder sandsynligvis gro fra det, men det har din så åbenbart ikke gjort.
Men har du spurgt din smed? Hvis det er en dygtig en af slagsen kan de somme tider forrette underværker.
Jeg ved ikke, om det lige var denne type erfaringer du søgte, men som sagt ville jeg umiddelbart spørge smeden før dyrlægen; smeden ved jo selv, hvor meget han kan rette op, hvis det er dét, der skal til; det er ikke altid dyrlægen kan se dét.