Hej .
Jeg ville nok sende hende over dem, simpelhen lade hende løbe, uden du trækker hende. Det lyder meget som om at hun ikke ved hvor hun ska sætte sine ben når der kommer flere bomme, hvilket gør hende lidt fortvivlet. Hun synes sikkert også bare at det er sjovt, siden hun løber og ''leger'' bagefter.
Så derfor smæk noget tov op,(ligesom ved løsspringning, men lad hende kun gå over bomme)og lade hende løbe over dem, i hendes tempo, så hun selv finder ud af hvor hun ska sætte sine fødder, og først når hun er helt tryg ved det, kan du destrahere hende ved at forlange at hun ska holde øje med dig også.