Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Dressur, spring eller skovtur?
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 18:15

Hejj :)

Hvad er dig og din pony/hest mest til:

1. Dressur?

Kan dig og pony/hest bedst lide at ride dressur i hverdagene, og måske starte stævner i det?

2. Spring?

Er dig og din pony/hest mest til de vilde eller sjove spirng? Og stævnerne?

3. Skovture?

Eller er dig og din pony/hest mest til de stille og rolige ture i skoven? Hvor man fx kan ride ad nye stiger eller galopere ad de lange stiger?

Fortæl hvad dig og din pony/hest er mest til, og hvorfor'

- Linette & Maybeline <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skovtur ;D
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 18:17
jeg er mest til skovtur :) et skrit tur kan være hyggelig , men en galloper er nu heller ikke værst ;D jeg kunne godt tænke mig at springe bare lidt for sjov her i til sommer, nogen små kryds fx .
0
0
Svar på denne tråd
 
 dressur .
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 19:27

hlt sikkert !


je er bare dressur rytter, men altså vi er begyndt at springe, og har lige overvundet min spring-angst. .


men jeg vil ikke stå i vejen for en godt skovtur, nok mere som konditræning ville det blive ;) men dejligt til at skridte varm og af ;)


Mia :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 11:00

Alle tingene .

men bruger dog mest tid på dressuren.


Søger en Dressur underviser der kan køre ud til mig mellen Roskilde og Holbæk.
Min email køre ikke så hvis der er nogle der kan og vil så skriv en besked i beskedcentret her så kan vi altid ringes hv
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dressur
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 15:31

Jeg er dressurrytter og starter gerne stævner (men ikke før min hest er klar til det, og det er hun slet ikke endnu).


Jeg springer for sjov og var springrytter da jeg red pony, men jeg er ikke særlig god til det; kan fx ikke se afstande, hvilket gør det lidt halv-spændende når man kommer op i en vis højde.


Jeg elsker en god skovtur i ny og næ.


Så lidt af det hele, men med klar overvægt til dressursiden.


"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blablabla.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 17:22

Jeg er helt klart mest til Spring.

Hvorfor? -fordi jeg eeelsker Fart og spænding:o)!

Ja jeg springer i hverdagene, jeg vil ogs godt starte stævner dog helst i military;)! ELsker natur spring!

Jeg kan os godt lilde og ride dressuer, gør det bre ik så meget da både mig og ponyen syns det er ennormt kedelig:o) jeg vil gerne ride dressur vis jeg havde en hest der gad og kunne gå lidt bedre i holdning osv. end min kan:o).

så¨sådan som det ser ud nu, er jeg springrytter:D!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine heste
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 17:39

jintse er til dressur, og stævner når han er gammel nok til at starte.


calua til springstævner og jagt.


Emma til jagt og kørsel.


og rider ture på alle 3.


CAsanova sælges, til godt hjem. godt avls emne. har papir.


IC hoppe mave udlånes. avler store føl

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 19:56

I springning har vi ikke prøvet andet end bumme i skridt og trav så det ved jeg ikke så meget om, men inden jeg skulle til USA og desværre måtte skilde mig af med min højtelskede lånepony begyndte vi at springe lidt, men da vi aldrig havde fårt undervisning i det var det til tider lidt mystisk.. Så kom min kusine og så os, og da hun endnu engang stoppede på dagens første spring råbte min kusine forarget: "Så læn dig da tilbage!!!"


Her havde jeg jo gået og troet at alle profferne stod og lænede sig frem under springningen surprise!!


Men så begyndte det jo at lykkedes næsten hver gang igen, og det var jo noget sjovere - så vi kom op og springe 110 (hun var kun en 2'er)


men ellers er jeg mest sandkasse-dressurrytter der elsker en tur i skoven


Indtil videre har vi kun startet et stævne, men om to uger prøver vi igen


©Fléur Cheri = super unghesten©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Begge.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 22:20

Har vundet mit 1. dressur stævne på hende. Vi red til lidt over 60% så det var fedt.

Men vi elsker også en god omgang springning (-:

0
0
Svar på denne tråd
 
 nbhjasksm
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 13:15
SPRING

"Lad aldrig frygten for at tabe,

afholde dig fra at spille spillet.

At deltage er en sejr i sig selv!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 14:41

min hest kan bedst lig spring, men jeg skal til at bruge hende til military så hun skal også gå dressur.


Nucky Girl og mig forever <3

www.heste.nu/Nuckygirl det er min hjemmeside,og tag et kig.
0
0
Svar på denne tråd
 
 vores skema
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 00:36

vi er til det hele


mandag: spring

tirsdag: tur

onsdag: dressur (undervisning)

torsdag: tur

fredag: dressur (undervisning)

lørdag: hvad vi nu lige har lyst til

søndag: fri





Hilsen Camilla.



Rodeo aflyst, tak for kampen. Stort skulder klap til alle der skrev under. Super godt gået :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mig og min hest
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 19:44
altså mig og min pony har været amager mestre i spring, så vi er mest til spring men også ture med fyld fart på, og spring i skoven, det kan vi lig, men også dressuren engang imellem, det er der også tid til :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 09:58

Hvad er dig og din pony/hest mest til:

Ride i naturen og træne fra jorden...

Rider hverken spring eller "moderne" dressur.. Rider lidt western og akademisk dressur..

Rider ofte bare langs vandkanten uden sadel, kun med rebgrime og et reb om halsen..


AS .


Livet er tit og ofte bedst, hvis hest får lov at være hest!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider