hej jeg har en dejlig basse,på 7 år og 160 høj og bor lidt uden for Nakskov som ikke kan for nok af at springe, og hvis der er nogen som har lyst og mod, må de meget gerne springe ham, for jeg må ikke, da jeg har en skade i ryggen så skriv til mig og vi finder ud af noget