Min part hest er kommet rigtig slemt til skade, så derfor skal jeg i mellemtiden ride en anden hest. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at ride på en unghest, min underviser har (jeg har fået lov at prøve i morgen). Jeg har redet på den én gang, og der gik det rimelig ok. Så kommer jeg til mit problem: jeg kan simpelthen ikke få den til at stå stille. Det er jo meget naturligt, når det er en unghest. Jeg ved godt, det er 1-2-3 og så op, men jeg har bare en superdårlig ballance, når jeg skal op på hesten, og det har jeg altid haft. Har I ikke et godt råd til, hvordan jeg kommer op på den, inden hesten mister tålmodigheden? Fint nok med at få en anden til at holde, men jeg vil altså gerne klare mig selv, og jeg kan ikke forvente, at der er en til at hjælpe mig op.
Karina