Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Nevzorov Haute Ecole?
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 02:12

Er der nogle herinde der ved noget mere om denne her skole??

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide noget mere om det for jeg syntes det er vildt interresant og det kunne være fedt hvis man kunne lette hestens byrde (mennesker/os) ved ikke at bruge bid?

Eller er der nogle generalt, som ved noget om dette?

Send meget gerne links eller sider hvor man kan købe bøger (evt forslag af gode bøger)

For så ville jeg virkelig blive glad!

Derudover ville jeg høre om der er nogle som selv ridder med bidløst hovedtøj???


Mvh. sabina


Familien Nielsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv her...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 07:51

http://www.hauteecole.ru/en/


eller søg på googel




IMC.
0
0
Svar på denne tråd
 
 bidløs trense
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 10:29
Jeg tror vi er en del herinde efterhånden som rider bidløst... Prøv at lave en søgning på sidepull eller bidløs trense så skulle der gerne dukke noget op.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bidløs jep
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 19:49

Ja jeg rider bidløs :-)








Zandra Lind Nørskov

Cassie

Your horse is your mirror.





0
0
Svar på denne tråd
 
 det goer vi ogsaa
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 05:41
vi rider bidloest

0
0
Svar på denne tråd
 
 NHE...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 15:34

Sabina: Jeg ved en masse - men jeg ved ikke om det er relevant længere??



Elsk jeres heste og tag hånd om dem,
thi de fortjener al jeres omsorg.
Tag dem til jer, som var de jeres egne børn,
giv dem føden, som var de jeres næste,
og indhyld dem i omhu.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Emilie ♥Fáni♥
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 20:51

Så fortæl, jeg vil da gerne læse det


Pia


Jeg har så meget respekt for min underviser, at jeg aldrig kunne drømme om, at citere en af hendes sætninger, hvis ikke jeg kendte slutningen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bidløs
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 19:55

Jeps, jeg rider også bidløs (og bomløs, hvis den også lige skal med ;-) ) og har gjort det i omkring 2 år.



Line & Magoo


- Bor du på Fyn og er du interesseret i western?

Så join vores team i Bogense. Undervisningen foregår ved landsholdsrytter Sannee Klindt, alle er hjertelig velkomne, uanset ambitionsniveau.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider