Heeej...
Jeg ville høre om der er nogen der har nogle gode forslag til træning af føl ?
Så må i meget gerne skrive til mig
Mvh. Trine
Et føl skal ikke trænes. Det skal lære at blive håndteret, striglet, løftet ben, trukket med og stoppe.
Healing af heste/dyr.Heste-og hundemassage.Adfærdsvejledning.Se mere: Healingafdyr.dk {> {>Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk
LJR: Det er vel også træning det du selv har angivet?
Udover det der er skrevet ovenover lægger vi vores føl ned mens vi aer dem over hele kroppen både med hænder og plastik og vi larmer også med eksempelvis en spand med småsten.
Hilsen Laila
Den stolte ejer af Picasso og Kyrre
Hmmm det er vel træning i håndtering, det som jeg prøver at beskrive. Træning træning mener jeg er arbejde, dvs. longering, arb fra jord og ridning!
Vi må vist have nogle internationale definitioner
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet