Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 træning af føl
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 08:39

Heeej...


Jeg ville høre om der er nogen der har nogle gode forslag til træning af føl ?

Så må i meget gerne skrive til mig ;D


Mvh. Trine :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke træne føl
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 11:56

Et føl skal ikke trænes. Det skal lære at blive håndteret, striglet, løftet ben, trukket med og stoppe.





Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd
 
 æsdjfglæskjgd
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 14:32

LJR: Det er vel også træning det du selv har angivet?


Udover det der er skrevet ovenover lægger vi vores føl ned mens vi aer dem over hele kroppen både med hænder og plastik og vi larmer også med eksempelvis en spand med småsten.


Hilsen Laila

Den stolte ejer af Picasso og Kyrre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Definitioner af træning
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 15:52

Hmmm det er vel træning i håndtering, det som jeg prøver at beskrive. Træning træning mener jeg er arbejde, dvs. longering, arb fra jord og ridning!


Vi må vist have nogle internationale definitioner





Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider